Törött Tükör

   "Az utolsó helyen"

Szánalom remeg öklömön
Szilánk csillan eleven bőrömön
Mit dühös lüktetés
Tükrömből vadul roppantott szét
Mert benne torzult emberek arcok hangok
Kik mind voltatok valakik azok
Kik közt voltam s már csak mögöttetek vagyok
S míg tartotok nem haladhatok.
Mind nevettetek s én nevethettem
S aztán lettem kit feledhettek ellökhettek
S az utolsó helyről ha mást nem lehet
Majd tárgyként elővesztek.

Ti ugatva a csalódás száz sebhelyem nyaldosva
Törtétek apró vérző darabra
Tulajdon tükrömet
S én sikoltva fulladtam meg köztetek
Mikor elvárásokkal kergetve
A sor végére tettetek.
Volt aki szavakkal mérgezett
S nekem rezdületlen tűrni kellett
Számtalan hamis mosolyt erő felett.
Volt ki tettekkel karmolt rám sebeket
Amikbe a fájdalmat temettem
S én üvöltéssel véstem be a neveket
Mélyen a szívembe, a fekete-pontos füzetbe
Egy életre s azon túl is örökre.

Ordítás helyett néma szavak
Könnyek helyett csak a mosoly marad
Pedig nincs béke a bordák alatt
Süvít az üresség amiben ott dobbannak
Azok a fájó nehéz szavak.
Rángat a valóság az éberség felé
Álomról álomra a szakadék elé
Hol toporogva állok majd én is a végén
Egy hosszú sornak az elnyomottak élén.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése