Találj rám!


Találj rám a felhők alatt
Vakon is akár, ha nem süt a nap!
Találj rám, ha az ég leszakad
S a jövőm jövőt nem tartogat!

Legyen a tiéd az én sorsom is,
Hangod az én hangom is!
Találj rám csókkal, öleléssel
Vadul kiabálva, ha kell!

Találj rám a magas falak között,
Légy a nap első sugara
A szürke ablak mögött,
Mi igazi valód mutatja!

Légy az enyém, csak az enyém,
S leszek én drága kincsed,
Mint tulajdon neve a nincstelennek
Az aszfaltnak tenyerén!

Találj rám, keress meg kérlek,
Ha az út, mit igaznak vélek
Csak tövises barázda
S létem, létemnek kihunyt árnyéka!

Légy Te nekem a nyugalom,
Minden rossztól oltalom!
Légy, aki száz közül észrevesz,
Karon ragad, s nem ereszt!



Találj rám, emelj fel magasra
S én rajzolok majd az ég hasára
Színes szerelmet, dallamot
S leszel te az ecset, mit az élet adott!

2 megjegyzés: